Guió de cinema III

  • 30h
  • Presencial

En este tercer nivel del itinerario para guionistas, el alumnado trabajará en los diálogos o reescritura de un proyecto propio o bien, practicará diálogos de todos los géneros con ejercicios concretos.

  •      Hèctor Hernández Vicens /
  •    Este curso se imparte en: Catalán
  •    Las intervenciones en clase se pueden hacer, indistintamente, Catalán o Castellano
495 el precio del curso incluye la cuota de socio de l'Ateneu Barcelonés correspondiente a la duración del curso

 consulta los descuentos y las formas de pago disponibles (aquí >>)

Grupos de cursos de la edición actual

 

Hèctor Hernández Vicens

grupo A3
Lunes 19:00-22:00 h
Fecha de inicio: 01/04/2019
plazas disponibles

Ediciones de este curso

  • abril-junio

1. Teoria del diàleg cinematogràfic.

 

2. Diferències entre el diàleg cinematogràfic i el literari, escènic o televisiu.

 

3. Tipus de diàlegs. Funcions del diàleg.

 

4. Diàleg i caracterització del personatge. Diàleg i to. Diàleg i acció.

 

5. Diàleg i emoció, diàleg i psicologia

 

6. Tècniques de rèpliques i contrarèpliques.

 

7. El diàleg no escrit. Comunicació no verbal.

 

8. El subtext. El missatge verbalitzat i el missatge real.

 

9. Tècniques d’escriptura dels principals gèneres: drama, comèdia, thriller, acció, aventures, terror. Cinema d’animació.

 

10. Tècniques i criteris de reescriptura.

  • Aprendre i aplicar les tècniques del diàleg cinematogràfic.
  • L'alumne que ha realitzat guió de cinema I / II, escriurà els diàlegs del seu guió de llargmetratge.
  • L'alumne que s'incorpori directament a guió de cinema III, treballarà en els diàlegs o reescriptura d'un projecte propi o bé, practicarà diàlegs de tots els gèneres amb exercicis concrets.
  • L'alumne que ja tingui un guió cinematogràfic escrit, aplicarà les tècniques de la formació per a la revisió i reescriptura.

(A més de la bibliografia de cinema I i II:)

 

  • Linda Seger (1991). Cómo convertir un buen guión en un guión excelente. Ediciones Rialp, Libros de cine.
  • Paul Joseph Gulino. Screenwriting. The sequence approach. (Continuum)
Los campos marcados con asterisco (*) son obligatorios

Importante

  • Este servicio NO te compromete a matricularte en ningún curso.
  • Este servicio NO implica ningún tipo de reserva de plaza para ningún curso.
  • La única finalidad de este servicio es cuando se abra el periodo de matriculación para el curso que hayas escogido, te enviaremos un correo electrónico como recordatorio.
Puedes consultar información sobre la gestión de datos personales en Política de privacidad
Los campos marcados con asterisco (*) son obligatorios
*escribe aquí las dudas que tengas sobre este curso
Puedes consultar información sobre la gestión de datos personales en Política de privacidad